اگر صاحب یک خودرو از برند میتسوبیشی (Mitsubishi) هستید، در تویولند می توانید خدمات تعمیرگاهی میتسوبیشی زیر را دریافت نمایید:
- تعمیر موتور میتسوبیشی
- تعمیر گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی
- تعمیر جلوبندی میتسوبیشی
- تعمیرات برق تخصصی میتسوبیشی
- نصب آپشن های میتسوبیشی
- سرویس های دوره ای میتسوبیشی
جهت دریافت خدمات تعمیرگاهی مدل های میتسوبیشی گالانت ، پاجرو ، میراژ ، لنسر و ASX می توانید به مجموعه حرفه ای تویولند مراجعه فرمایید. جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.
میتسوبیشی یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که مرکز اصلی آن در شهر توکیو واقع است. از سال 2016 یک سوم از سهام میتسوبیشی در اختیار نیسان قرار دارد، بنابر این این شرکت تبدیل به بخشی از اتحاد رنو- نیسان- میتسوبیشی شده است.
ریشه خودروهای میتسوبیشی به سال 1917 باز می گردد ، زمانی که شرکت کشتی سازی میتسوبیشی اولین خودرو تولید سری ژاپنی را معرفی کرد. یک سدان هفت نفره که کاملاً به صورت دستی و بر پایه Fiat Tipo 3 ساخته شده بود. این خودرو در مقایسه با رقبای تولید انبوه آمریکایی و اروپایی خود، گران قیمت بوده و پس از ساخته شدن تنها 22 دستگاه ، در سال 1921 تولید آن متوقف شد.
در سال 1934 ، شرکت کشتی سازی میتسوبیشی با شرکت هواپیمایی میتسوبیشی تلفیق شد. این شرکت با نام صنایع سنگین میتسوبیشی (MHI) شناخته شد و بزرگترین شرکت خصوصی در ژاپن بود. MHI در ساخت هواپیماها ، کشتی ها ، ماشین های ریلی و ماشین آلات متمرکز شده بود، اما در سال 1937 PX33 ، یک سدان برای مصارف نظامی را توسعه داد. این نخستین اتومبیل مسافری ساخت ژاپنی بود که از سیستم انتقال نیرو به هر دو محور عقب و جلو سود می برد، فناوری ای که این شرکت در تلاش خود برای موفقیت در مسابقات اتومبیل رانی و افزایش فروش پس از تقریباً پنجاه سال دوباره از آن استفاده کرد.
بلافاصله پس از پایان جنگ جهانی دوم، این شرکت دوباره شروع به ساخت اتومبیل کرد. تولید اتوبوس Fuso از سر گرفته شد، در حالی که یک دستگاه باری کوچک سه چرخ به نام میزوشیما و یک اسکوتر به نام کبوتر نقره ای نیز از مواردی بود که در آن سالها توسط شرکت توسعه داده شد.
در آغاز دهه 1960 اقتصاد ژاپن در حال پیشرفت بود. دستمزدها در حال افزایش بود و مدیریت شرکت های ساخت خودروسازی به صورت خانوادگی، دیگر پاسخگوی این رشد سریع نبود. صنایع سنگین ژاپن مرکزی که اکنون با عنوان صنایع سنگین شین میتسوبیشی شناخته می شود ، در سال 1953 مجدداً یک بخش اتومبیل سازی را در دفتر مرکزی خود تأسیس کرد. و اکنون آماده شده است تا میتسوبیشی 500، یک سدان در بازار انبوه را معرفی کند تا تقاضای جدید را برآورده کند. در سال 1964 ، میتسوبیشی بزرگترین سدان مسافربری خود ، میتسوبیشی دبونر را به عنوان یک خودروی لوکس برای بازار ژاپن معرفی کرد، این اتومبیل توسط مدیران ارشد میتسوبیشی به عنوان ماشین شرکت استفاده می شد.
میتسوبیشی در سال 1980 به رکورد ساخت یک میلیون خودرو در سال رسید. در سال 1982 برند میتسوبیشی برای اولین بار در بازار آمریکا به فروش رفت.
هیروکازو ناکامورا در سال 1989 مدیر عامل میتسوبیشی شد و فعالیت های شرکت را در مسیر امیدوار کننده ای متمرکز کرد. با اجرای سیاست های اصلاح بازار ژاپن در سال 1985، فروش پاجرو جدید کمپانی به حدی افزایش یافت که حتی در خیابان های شلوغ ژاپن به وفور یافت می شد.